lördag 31 mars 2012

slit och släp

Tufft och jäktigt har det varit med starten av husförsäljningen.
Magen vill inte vara med, stress säger doktorn.
Men jag säger bara en sak: det KAN inte göra så ont i magen av stress!
Det gör så fruktansvärt ont att man inte vet vad man ska göra.
Jag tror att det är något annat, gallblåsan är borta, men värken lika svår.

Men det blir nog bra det här till slut.
Jag hoppas att försäljningen går smärtfritt, snabbt och smidigt.
Det borde det göra, med en proffsmäklare som vi har.
Hon körde ut 200 % så nu kan man kanske vila över påsk innan alla intressenter börjar droppa in.
För det är väl klart att det finns nån stackare som vill köpa ett gammalt hus mitt i Centrum. eller hur?

I påsk ska jag shoppa, vila, umgås och promenera..
Sedan hoppas jag att flytten snart står för dörren. Det värsta är gjort, så nu kör vi!
Städa huset får någon annan göra och jag plockar gärna upp plånkan för dem.
Sen blir det: no worries och bobilen för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar