tisdag 5 mars 2013

Har du PMS eller?

fick jag frågan när jag kom hem i dag....
Mmmm, tror inte det, men känner mig lite "utsugen". Energin är liksom "lite slut" just för tillfället.
Det blir säkert bättre när jag fått lite struktur på det som ska göras.
Blir uppenbarligen stressad av att inte ha kontroll.
Det finns en hel del som jag inte har kontroll över just för tillfället.
Ett par vuxna ungar, ett par utbildningar och sånt smått....

Känns som om jag bara jobbar, pluggar, går ut med hunden och passar upp andra....
Usch, det är knäppt, det går nog över till i morgon eller senast till helgen när jag tagit över kommandot över uppgifterna som ska göras till högskolan och sovit ut.
Just nu får jag ångest bara jag får ett privat meddelande på Facebook...

Vilken tur att man mitt eländet även får lite humoristiska meddelanden så att man får skratta lite.
och så slapp man gå ut i mörkret ensam med hunden... alltid trevligare med sällskap!

och sist men inte minst: blev buzzad med lite provpåsar hunkäk, få se vad Foppa säger om den i morgon bitti! (såg gott ut i alla fall ;) )

men Yoga orkade jag inte i dag.... dumt..det kanske var det som fattades....

Filtkamel på hotellrummet i Egypten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar