fredag 19 juni 2009

midsommar

Sämsta vädret på flera år. Undrar om man överhuvudtaget vill sitta ute ikväll?
Ja, annars kan man väl vara inne. Lite femkamp och bad i vedkar går väl alltid hem...
Kul att Jessicas och Emils bröllop börjar bli ganska färdigplanerat.
Det ska bli riktigt trevligt att tillbringa midsommarsftonskvällen med Emil föräldrar. Man undrar så mycket, hur det ska bli, om man har samma intressen eller är helt olika... ?
Det ska bli spännande att åka till Molkom på måndag. Att få lära sig "friskvård genom dans". Kan ni tänka mig - dansa gammal och ny jazzdans? Eller streetdance? Jag har i alla fall köpt nya skor......dansvänliga, tuffa gympadojor. Lappens rekommendation: Heja Friteam i Tierp! Jag är rätt så kräsen, även om en del inte tror på det. Jag tar inte på mig vilka skor som helst!
Ha en 3vlig midsommar alla som läser mina små tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar