onsdag 3 juni 2009

Slutspurten

Det var en intensiv helg med Örbyhusdagen. Fredagens "uppställning" var trevlig. Man kände att man gjorde lite nytta genom att hjälpa till med tält och staket.
Lördagens vackra väder var välbehövligt. Jag njöt av varje solstråle! En mjukglass rakt ner i magen och en finfin fontän i morsdagspresent. Tack min man och mina barn. Fick faktiskt en fin present av Jessica också: mysiga vaser som smyckar vårt vardagsrum.
Kvällens dans flöt på bra. Hann med att dansa lite också. Dansbanan var väl inte i bästa form.... lite sponsring kanske???
Nu börjar slutspurten i skolan att kännas. Både personal och elever börjar "lägga av". Det är lite synd tycker jag. Det är viktiga dagar kvar ändå, även om de absolut sista dagarna blir lite mindre allvarliga.
Vädret är bra konstigt ändå. Ena dagen jättevarmt och skönt och andra dagen iskallt så att man får ta på sig vantar.... Det kanske bara är jag som är konstig?
Nu ser jag fram emot fredagens helkroppsmassage och Jonas studentfirande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar