måndag 6 juli 2009

Besök i Huvudstaden


Jenny, Jessica, Mio och jag tog en tripp till Stockholm. Vi bodde på Stay at Stockholm Lindhagen. Ett mycket trevligt hotell med eget minikök på rummet. Där tillagade vi vår middag och frukost. Ett stort, ljust och luftigt rum, dock var utsikten inte den bästa (ett hus under renovering). Vi tog bilen till Grönan och där åkte tjejerna som galningar. Jag och Mio roade oss på vårt sätt..... Idag har vi gått på Drottninggatan och shoppat. Hittade en klänning att ha på mig på bröllopet - alltid något! (Hör och häpna...en blå!)

Det söm gör mig lite ledsen det är dessa parkeringsavgifter. Är det verkligen meningen att man ska lägga ner 600kr på p-avgifter under ETT dygn????Det hade kanske varit billigare att ta t-banan och bussen till djurgården, men vad hade det hjälpt idag när vi shoppade?Vi hade inte gärna kunnat ha kvar bilen på hotellet efter att vi checkat ut... Ja, ja. n'sta gång tar jag tåget in från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar