onsdag 8 juli 2009

semester och ändå inte ledig

(på bilden: mina tjejer i kön till extreme på Grönan)
Nu har halva första semesterveckan gått. Jag har inte riktigt hunnit njuta av den. I måndags var det i och för sig kul att gå i affärer. Tisdagen var lite si och så. Vad GJORDE jag egentligen? Packade inför Gothia visserligen men dagen gick i rasande fart och jag höll nästan på att missa min inbokade helkroppsmassage. Tur att den var då, så att jag fick lägga in bromsen!!!
I dag har jag faktiskt, hör och häpna! skrivit färdigt rapporten för NTA-utbildningen. Det är sköööönt. Nu slipper jag ha det hängande över axeln.
I morgon blir det lagning avkläder och städning av hus........hmmmm lagom roligt. Desto skönare när det är klart!
Jessica vaknade ur amningsdvalan i dag och kom på att hon snart skulle gifta sig. Vi har tittat på klänningar, dukningar och buketter denna kväll. Nu blir det väl lite fart på planeringen tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar