måndag 17 augusti 2009

Första skoldagen


Japp! Nu har eleverna kommit. Det var väldigt roligt! Första dagen gick jätte snabbt, förstår inte riktigt vart den tog vägen? Har någon sett den? I morgon börjar allvaret, med riktiga lektioner.


Lägger ut en bild på kattmarodören. Mio är snabb som en vessla - ålar sig som en orm över golvet och rakt på varje katt. Leksaker som ligger i vägen flyger all världens väg! Stackars missar! De har inte vett att flytta på sig, utan hamnar i klorna på den lille vattumannen. Häromdagen kröp han in i kattburen och hittade inte ut. Känner vi igen detta? Jojomensan. Han har en morbror som var expert på att krypa in i olika "hål" och inte hitta ut. (Jesper) Han har dock inte lika dåligt lokalsinne idag, som tur e´.

Nä, jag tror att jag tar en dust med Wii. det var länge sedan. Jag kommer nog att få lite skäll av tränaren eftersom jag inte tränat på ett tag. Men nu är det nytt läsår och nya krafter.

3 kommentarer:

  1. Hejhopp vännen, saknar några nya inlägg!!
    Är det kattmaordören som kraschat datorn???
    kramis
    Kattis

    SvaraRadera
  2. Nej, det är inte kattmarodören utan svininfluensan tror jag. Nu är gamal Bettan fit for fight igen, men kenneths mail har jag inte fått ordning på än... Jag har häcken full med lärarutbildning, egen utbildning och bröllop och dop och F.. och hans moster. Men snart så....då blir det 50 % jobb och 50 % softa med engelskaläsning.... fast, så säger jag väl alltid :0

    SvaraRadera