måndag 31 augusti 2009

värsta dagen i mitt liv!


Idag har jag överträffat mig själv! För - ja hur många gånger har det hänt egentligen? Skulle behöva en hjärnröntgen tror jag eller hjärnskrynklare kanske? Ja ja, nu är det gjort i alla fall - för denna gången. Har blivit lärarutbildare på NTA. Bra! Duktigt! om det nu inte finns något annat som man kan hitta på för att göra sig själv till ett nervöst vrak. Jag skakade som ett asplöv, magen gjorde ont som efter 500 situps och jag mådde illa. Kunde inte få ner en ostbit ens till fikat. Efter 11 någon gång började magen lugna sig och hjärtslagen började slå normalt. Jag överlevde dagen, men bättre kan jag. Nästa gång mina vänner ska det gå bättre!
Nu längtar jag efter mina elever så att man kan ha en normal dag på jobbet. Slutet av veckan lär gå åt till att baka tårtbottnar, bröd och annat jox till bröllopet. Städning, dukning och dekorationer bör väl hinnas med också. Nä, nu går jag upp och stryker ett par skjortor och lite på bröllopsklänningen som blivit lite skrynklig i frakten. Jag lovar att brudgummen kommer att bli så nöjd! Att få en så snygg brud till fru - det är inte många förunnat! Kram på er mina vänner. Cicki is back! Ps. förärar er med en bild av brudgummen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar