onsdag 4 november 2009

ny karriär


Har startat en ny karriär! Ska börja sälja produkter för Forever living. Ja, ni läste rätt! Det känns roligt och spännande. Egentligen inte så konstigt heller...Jag har ju använt flera av produkterna i flera år, många, många år. Det kändes som en förlängning av det - att börja prata om produkterna och ge andra möjlighet att ha nytta av dem.

De är ju otroligt bra produkter. Aloe gellyn har jag ju till ALLT. Då menar jag allt. Hela familjen använder den på alla möjliga krämpor över hela kroppen och inuti. Heat lotion är en kanonuppfinning, aloe lips kan man ha till minst lika mycket som gellyn. Den finns alltid med i fickan eller väskan. Nu har jag börjat dricka Aloe också. Det smakar unket tapetklister men gör gott i kroppen. Det fanns ju också en hel massa andra produkter som jag ännu inte hunnit prova. Nu är det storprovning på gång. Jessica kommer att hjälpa mig med färganalyser, smink och ansiktsbehandlingar. Jaa, vill du att jag ska komma hem till dig och berätta mer? Bjud hem ett par kompisar och boka tid med mig, så kommer jag direkt! Med all min entusiasm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar