fredag 13 november 2009

Sälen

Har varit i stugan ett par dagar. Jessica, Mio och jag kom hit i onsdagskväll. Sent, sent kom vi. Jag var dötrött när jag körde. Jessica och Mio sov. Var tvungen att stanna och köpa godis på vägen för att orka hålla mig vaken. Ett par gånger tänkte jag be Jessica ta över ratten, men försökte kämpa på. Det gick ju bra i alla fall.
Nu har vi vilat upp oss lite grann. Sovit till halv nio.....
Jag har pluggat en hel del engelska men har inte kommit igång med storstädningen ännu.
Det började snöa när vi tog en promenad till Snötorget. Mio sov i en och en halv timme i vagnen. Vi försöker med gemensamma krafter att få honom att somna utan ett bröst i munnen. Just nu har han full kontroll över sin mamma så mormor får hjälpa till lite. Han vet ju att mormor inte ger samma "service".
Förresten så har vi stugan vecka 5 och 11 i vinter. Första veckan blir familjesemester men vecka 11 ska vi dela på. Jag åker 14/3-17/3 och alla tjejer/mammor som vill åka med får höra av sig till mig. Den 17:e åker grabbarna och stannar till 21:a.
Det är så vackert här nu, snö på marken och i backarna, ca 4 minusgrader.....mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar