fredag 18 juni 2010

Romantik?

Är beredd och färdigpackad. Nu väntar jag med spänning på en romantisk helg över havet.
Det ska blir så myyysigt att softa runt lite på akterdäck och känna solens varma strålar över kroppen. Sedan sitta i lugn och ro och äta en god middag. Kanske slänga sina lurviga över dansgolvet? Sova ostört och hoppas på att inga ungar försvunnit under natten som man måste leta efter.... Ja, det är inte så att jag brukar tappa bort dem, men det händer rätt ofta att jag vaknar mitt i natten och Tror att jag glömt något barn någonstans. I natt hade jag nog glömt en hel klass med bebisar........... märkligt hur psyket spelar en spratt!
Trodde att stressen var över men någonstans i hjärnbarken bearbetas alla orosmoment, tveksamt om det är i prefrontala loben, snarare i allocortex....

Nu närmar sig dagen D. Undrar vad den har i sitt sköte..misstänker att allt inte står riktigt rätt till men man hoppas ju in i det sista.

Men nu ska vi inte tänka på det!
Jippiieee!!
Romantic weekend - here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar