onsdag 27 april 2011

funderar och är arg

VARFÖR????
Lingonöra???
Nu trodde jag på alla vackra ord...igen...
MEN
Du kan inte ens bemöda dig med att ringa mig.
Skäms du?
Jag skäms.
Snart måste du inse att du får välja mellan dina polare:
De riktiga vännerna och familjen eller
de "så kallade polarna" från olika anstalter du träffat.
Familjen finns här för dig, vi hjälper och stöttar
MEN
om man inte själv vill - så går det inte.
Så:
Vad vill du egentligen??
Du fick en bra bostad och med stöd NU
vet vi inte vad som kommer att hända.
En lång lista fick jag höra i telefonen....
var det pga dåligt inflytande i påverkat tillstånd
eller
vill du tillhöra den delen av samhället?
Jag vill inte det, vill inte att någon ska göra det.
Jag är väldigt, väldigt besviken och ledsen
och DU är den enda som kan göra något åt det.
Om du vill..............???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar