onsdag 12 oktober 2011

Lingonöra och bindvävsmassage

Var på Binvävsmassage i dag och massören frågade om jag känt något sedan förra gången. Nu har jag ju kört en omgång med en veckas mellanrum i fyra veckor. Har inte känt så värst mycket måste jag säga, (förutom att plånkan blir tom) var så stel förra veckan så jag tog en vanlig massge på fredagen och var trots det stel i ryggen den här veckan.
Efter styrelsemötet, (då jag under en lugnare diskussion passade på att kolla mejlen och läste åtalet som jag fått) kom en tårflod rinnande under hela vägen hem och passande nog sjöng Patrik Isaksson med i mina tårar.... Kan det ha varit en reaktion på binvävsmassagen som ska lösa upp den inre stress jag bär på och har burit under flera år?
Hur mångar gånger har jag inte gråtit? Hur många tårar har jag inte fällt?
Hur många fler tårar kommer det att komma? För samma sorg......
 Lingonöra! Det smärtar mig!
Det gör ont i mig att se dig må så dåligt och utsätta ditt psyke och kropp för dessa påfrestningar!
snälla! Kom tillbaka till oss! Som du en gång var!
Jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar