måndag 2 januari 2012

Gott nytt år!

Ja, nu är det 2012 och jag hoppas på ett mera stabilt år.
De senaste åren har varit som att åka berg och dalbana med höga toppar och otroligt djupa dalar.
vi får väl se...känner mig dock lite tveksam men men hoppet är stort i alla fall.
Måste i alla fall göra ett ordentligt nyårs löfte: att börja motionera och gå ner i vikt.
Vågen nästan smällde av och vill man se världen i många år till måste man sköta om sin kropp.
Så 2012 är väl ett bra år för det! Att tänka på sig själv: röra på fläsket och låta själen slappa.
Jag önskar också alla ett otroligt bra år.
Till min dotter Jessica och hennes gullungar (och man) önskar jag lysande studieresultat, härliga kärleksstunder och ett lugnt och glatt familjeliv.
Till min son Jonatan och hans gullgroda (och fru) önskar jag ett roligt arbetsår, härliga stunder med familjen och mycket kärlek.
Till min son Jesper önskar jag ett snabbt tillfrisknande från elaka beroenden, en  ny start efter ett olyckligt slut på året och tillfredsställande sysselsättning som gör humöret glatt och en ny kärlek som håller motivationen på topp.
Till min son Jens önskar jag en fast anställning, roliga arbetskamrater och mycket kärlek.
Till min son Joel önskar jag toppbetyg, studiemotivation och ett roligt år som kanske även innefattar lite kärlek.
Till min dotter Jenny önskar jag toppbetyg, roliga händelser och mycket kärlek.
Till min man önskar jag ro och glädje i själen, roliga semesterresor och mycket kärlek (och massor av motivation till motion..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar