söndag 24 maj 2009

Solig söndag




Vaknade av mig själv i morse, det måste betyda att jag sovit färdigt?

Körde gubben till sjukhuset eftersom han haft ont i magen ett par dagar. Det blev ett ganska snabbt besök på akuten. Han var faktiskt undersökt på 45 minuter. Kan det vara rekord i Tierp? Sen tog det lite tid. Jag åkte hem medan han satt kvar och väntade på sjuktransport till Akkis. Klockan är rätt sent nu och han vet fortfarande inte vad det är. Vi får vänta och se. Skiktröntgen halv tio kanske ger ett besked. Jag hoppas han ringer när det är klart.

Annars var det ett par timmars bugg ikväll. Roligt, även om vi bara var nio stycken ikväll. Fantastisk roligt att se en sådan entusiasm när folk dansar! Tänk att de tycker att det är lika roligt som jag!

Jag har faktiskt hunnit med en prommis med lilla barnbarnet också idag. Mios extra vaganta vagn - terrängfordonet. Tänk att man nuförtiden inte behöver lyfta vagnen alls. Det är bara att köra rakt på, rätt upp på trottoarkanter och annat. Värsta stötdämparna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar