måndag 20 december 2010

God jul till alla!

Känslolivet är rätt upp och ner fortfarande.
Nu väntar man på ett litet barnbarn som inte har någon brådska ut i kylan.
Jag ger mig på att det är en liten envis stenbock som planerar sin ankomt som Jesus!

Pratade med Lingonöra idag och ja, jag vet inte...vad man ska tro, hoppas gör man hela tiden - till nästa nederlag - så då kan man hoppas till den 16 januari i alla fall.

Lilla bulan då? Där hoppas man att nya couchen hittar rätt nisch till honom. Men han sköter sig bra så här långt vad gäller möten och bilskoletider....men jag vågar mig inte ut på vägarna.....med någon ickegodkänd från vägverket.....

Håller på och planerar lite överraskningar till Jesus födelsedag....hi hi hi.....nej då inte så radikala saker!

1 kommentar:

  1. God Jul till er också! Hoppas ni får en härlig och bekymmersfri jul. Kram!

    SvaraRadera