söndag 13 december 2009

Modell för en dag!











Jag har varit i Stockholm och varit modell för en dag. Det var jag, Jessica och Marie som åkte.




Hela kalaset tog 4 timmar. Det var en hel del väntan i början men sedan blev jag sminkad och stylad i håret. Efter ett tag fick vi komma in till fotografen. Där fotade hon ca 20 bilder och sedan var det nästas tur. Så vi hade en liten stund på oss att byta om. Tre ombyten och tre fotomiljöer. Efter detta fick vi se alla våra 60 bilder och bestämma om vi ville köpa en, flera eller alla bilder. Jag var inte riktigt nöjd med alla bilder och definitivt inte alla posér, så det slutade med att jag köpte 11 bilder. Det var en kul dag och en rolig erfarenhet.




1 kommentar:

  1. Skitsnygga kort. Ser fram emot att få se de andra. Du blir ju toppenbra på bild. Jag bävar mig inför min tur i januari.
    kram

    SvaraRadera