söndag 25 april 2010

Det stinker!

Just det! Mindes inte att målarfärg stinker så.............ysch.
Det blir fint när det blir klart,det vet jag men har börjat ledsna lite på att allt tar sådan tid!
Som tur är har golvet torkat upp ordentligt men Gud vet när det blir klart.
Men jag lovar, då ska det mysas där nere. Jag kommer inte att gå upp på fem timmar minst!
Har bestämt mig nu att skåpsdörrarna också ska vara vita. det blir bäst så. Det får räcka med att diskbänens dörrar är svarta och att varannant trappsteg blir svart. Sedan kan man pynta med färg - och byta färg varje vecka om man vill...orange kanske ;)
Har varit duktig i dag och deklarerat......och gjort matsedel......och tvättat.....men grannarna tycker väl egentligen att jag ska ut i trädgården och röja rabatter och annat tråkigt....nä! inte tillräckligt varmt ute..
Och sedan blir det väl så skönt att man inte har lust för den sakens skull.... :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar