måndag 30 augusti 2010

Falun

Jag tror inte att jag kommer att vänja mig...eller så handlar detta om något annat.
Klev upp med tuppen i morse (kl. 05:00) hua...och fick in lite frukost och kläder utanpå, men det var inte mer heller. In i Saaben och iväg...tung resa.... tur att jag hade två "lärar-elever" med mig som babblade på.
Framme i tid! Och en dag full med kunskap. Surrade säkert en del, har inte riktigt ordning i hjärnkontoret. Dvs hjärnan och bildspelet följs inte alltid åt - i samma ordning, men fick lite snälla ord på slutet i alla fall.
Hemåt igen och rakt in i middagsbordet. Tur man har en gubbe som håller ställningarna när man är borta, man kanske är lite bortskämd ändå?
Har dock en liten oro: ingen (dvs jag) har skrivit någon matlista denna månad och hör och häpna: ingen har storhandlat = O!!!
Om vi överlever denna månad så är det ingen som vet hur familjen ser ut och mår efter det...spännande va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar