lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!

önskar jag alla jag känner och även andra som läser min blogg, som jag kanske ännu inte känner.
Ja, året börjar med glädje och sorg.



 

Glädje över:
Alla mina barn som lyckats så bra - på olika sätt!
Alla bra betyg som de åstadkommit!
Alla fantastiska barn som de fött till världen!
Alla fantastiska partners som de lyckats träffa och kärat ner sig i!
Alla fantastiska resor och upplevelser jag varit med om!
Alla gräl och diskussioner som fört något gott med sig!
All kärlek jag fått uppleva från små och stora!
Alla glädjetårar jag fällt under året!
Att vi sålt vår fantastiska andelsstuga i Sälen!
Att Lingonöra klippt håret och verkar mer motiverad än någonsin!
Allt jag kommer att få vara med om i framtiden!

Sorg över:
Att Lingonöra fortfarande inte blivit lycklig.
Att vi sålt stugan i Sälen.
Alla tårar av sorg jag fällt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar