tisdag 8 februari 2011

Gott och blandat

har det varit.
Har pussat på Mio och hör och häpna: Maximilian!! (i alla fall för idag)
Antingen så har något mystiskt hänt eller så har utnötningstaktiken från morfar haft sin verkan på dotra.....det verkar i alla fall som om den lilla stackarn får ett namn till slut, då var det bara de två andra namnen kvar då ;)

annars gick jag hem med lite kompledigt klockan tolv i dag och skulle plugga då.... hmm koncentrationen var inte den bästa och tänk vad mycket skoj det finns på nätet just då.....

Har kollat lite på mina bilder från släktkalaset och jag är verkligen inte nöjd med fotokvalitén på mobilen...sk..t kamera....Hoppas någon skickar mig lite bättre bilder......
Grejade lite med en bild av mitt gudbarn så här:

Känner du igen dig J?
Det var en trevlig kväll vid lägerelden i indianbyn......... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar