tisdag 20 oktober 2009

Mmmmm

Mmmmm, det tar sig i hallen. Det blir så ljust att man nästan blir bländad. Roligt är det (att titta på). Det blir nog klart i veckan också, så man kan börja ladda för nästa etapp. Det blir tre till, men de är inte tidsbestämda dock. Det blir i alla fall färgen Romance uppe, det matchar fondtapeten. (och den RÖDA lampan, som kenneth hatar. Jag tycker att den är så retro! Och har mysbelysning. Han får väl vara glad åt att den inte är orange! Jag upptäckte att man kan välja vilken färg som helt på matta och gardiner i hallen efter målningen, så jag hotade med orange! Vi får väl se vad Ullared har att erbjuda först och främst.

Vi fick ju ihop en liten shoppingslant på travet i lördags, det kom verkligen i rättans tid! Bra jobbat Travkompis! Jag ska också lära mig att ta ut rätt hästar. Brukar bara klara 4-5 på lördagar, men har faktiskt fått ihop någon slant ibland på Vinnare och Plats. Så det ä'r bara att köra hårt.

Skulle pussa på gullungen idag men träffade pappan som sa att han inte var hemma. Han hade rymt med mamman till kusinen, vilken otur! Jaja, fick väl sätta mig vid datorn istället.

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga ut lite bilder så man får se. Jag blir ju jätte nyfiken!
    kramis
    kattis

    SvaraRadera