onsdag 8 september 2010

pirr är lindrigt


för det jag kände när jag rattade husbilen en liten sväng. Tungt som s**** att ratta i svängarna men det kändes ändå inte FÖR svårt. ja, jag törs väl köra på lördag men det lär inte bli någon rallyfart och det ska bli intressant att se om jag får plats på de smala och kurviga vägarna till Grisslehamn. Men det blir belöning det att tillbringa dagen och natten med brudarna M och A. Ska bli så kul att snacka lite skit och skratta!

Önskar mig: en vagn full med datorer att köra in i klassrummet - färdiga att användas utan problem!

Önskar alla mina barn (och barnbarn): Lycka och kärlek <3

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå alldeles utmärkt! Störst går först vet du väl ;) Vi är så sugna vi med på en husbil, men kanske vi kan få hyra eran?

    SvaraRadera
  2. Det kan ni visst göra!
    Vi kommer förmodligen att sälja den om ett år eller två och köpa en nyare - i alla fall som det känns just nu

    SvaraRadera