torsdag 23 september 2010

lite av varje

Ont i ryggen har jag - säkert förslitningsskador efter att ha burit sex barn i magen. Men måste försöka få upp motivationen till träning. Det är det som hjälper antar jag. Mina muskler är väl förtvinade av all "lathet". Har inte orkat dra mit till yogaträningen ens - och inte ens tränat hemma själv. Nu får jag skärpa mig!
Skulle kunna köra i sovrummet eller med Wii som tränare, men det är som om "att börja" är jobbigast av allt.
Sedan tänker man - nää nästa vecka  - då! Och så kommer veckan.........och plötsligt är det fredag igen!
Nu ska jag till naprapaten i morgon och hoppas att den värsta värken släpper och DÅ ska jag börja träna igen - i allafall yoga...eller wii.....eller.....
Kul med lite upplyftande kommentarer av snälla vänner! Tack för dem!
Jag ser verkligen fram emot att åka till Ullared och shoppa och UMGÅS!  Det ska bli så himla skönt!
Och innan dess......då hinner man kanske med en helg i Rättvik - vem vet?
Hittade en lite present på Tradera till Gullungen...men mamman såg inte så glad ut.........
för ni vet ju att om man har en fin kanna och koppar, så måsta man ha vatten också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar