fredag 28 maj 2010

inleder med ett gammalt citat

"Förr hade jag inga barn och sex teorier om barnuppfostran - Nu har jag sex barn och inga teorier"

mmmm är otroligt tröttttttt................. förstår egentligen inte varför?
Försov mig i morse och fick brådis. Har inget tålamod och vill bara sova.
Fick besked om något jag klagat över...bra att någon får upp ögonen på saker som missköts!
Hoppas det blir ändring också!
Undrar lite över framtiden för Lingonöra och den där andra som inget tar för sig.

Tur att det finns hopp på andra håll.
En som fått jobb! En som fått SKITBRA gymnasiebetyg! En som kommit in på Uppsala international school med engelska som huvudspråk! En som är på topp och kan få vad som helst!

och så jag.......som väntar......på något....gott kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar