tisdag 4 maj 2010

stressveckan är här!

Tänk om motivationen alltid var hög, så fort allt skulle gå då!
I dag har jag tagit igen 5 läsdagar. Intensiv, koncentrerad läsning i 5 timmar ledde till att jag hann börja formulera på inlämningsuppgiften trots att jag ännu inte varit på föreläsningen. Det känns skönt eftersom vi ska åka till Ullared nästa helg och då vill man inte sitta alltför mycket vid datorn.....
Ska jobba en vecka nu och då blir det ingenting gjort. (skolarbete alltså, eller mitt studerande kanske jag ska säga - jag menar, jag gör inte så mycket annat än skolarbete ;))
På torsdag nästa vecka blir det lång bilresa och shoppa järnet! Bo i husvagn :o
Nu är det fullt ös - medvetslös hela veckan och helgen...vila får vi göra en annan vecka!
Konstigt förresten att allt alltid hopar sig...............
On: IT-föreläsning på specialpedagogiska institutionen
To: Jobba
Fr: Universitetet
Lö: Glida runt i Stockholm och gå på REA med Lärarförbundet
Sö: Årsmöte med stugföreningen i Örebro
Må: Jobba
Ti:  Jobba
On: Jobba
To: Ullared med familjen, ända till lördag!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar