lördag 1 maj 2010

Lite av varje


Hoppsan, så länge sedan det var som jag uppdaterade mig på bloggen. men har mycket jobb och det blev 5 timmar övertid den här veckan. Skulle behöva läsa på inför skoldagen på fredag också, men har inte hunnit/haft lust än. Så är det när man jobbar bäst när deadlinen närmar sig.

Önskar att källaren skulle vara klar, det hinns inte med någonting nu känns det som. All tid bara flyger iväg!
Nu är kaminen installerad och vi har proveldat. Hett blev det kan jag lova!
Vaknade i natt och trodde att jag kommit in i klimakteriet, men det hade jag inte som tur var.

Det kommer i alla fall att bli så fint i källaren när väggarna blir färdigmålade och golvet lagt. Får väl köpa tyg till nya gardiner nu när det blir annan färg, kanske borde byta stil också?
Vad skulle man byta till i så fall? Från delfiner och hav till???? Japanskt kanske? Men det har vi ju i sovrummet...Det kanske vore bäst att ha lite olika teman men som ändå knyter ihop sig i huset.....har ingen aning....men jag har ju tid på mig att tänka lite till.

"Motionerade" på Gränby i går, fick ihop en hel massa steg...kanske min nya motionsform?

2 kommentarer: