onsdag 10 februari 2010

Dubbelbottnat

Var på Yoga i går. Det är skönt trots att balansen och styrkan i kroppen har gömt sig väl. Det blir väl bättre med tiden antar jag. Meditationen och avslappningen går inte alls, men det kommer väl i framtiden. Jag vet ju att jag har klarat det förut, så det borde gå tillslut. Det är alla tankarna som inte vill lugna sig utan lägger sig i allt jag gör.
Försöker plugga men har ingen motivation idag. Har ingen deadline just nu heller så det är ingen panik, men det vore bra om man kunde börja med inlämningsuppgiften för då blir det ju lättare sen. Jag ska ju jobba en vecka nu så då blir det inget gjort. Sedan kan det bli tajt med tid. Men jag fixar väl inte att göra något utan stress som det verkar.??
Jag brukar ju vara ute i god tid annars............förr........när tiden var en annan........och lusten.....jag.....

Förr ville jag: allt - göra allt - vara med på allt - hade tusen idéer - lust till tusen

Nu är det:
kallt
olustigt
ledsamt
tråkigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar