lördag 20 februari 2010

Jäktigt "lov"

Kände mig en aning stressad igår när jag varit på universitetet. Gruppmedlemmarna hade värsta brådskan med arbetet trots att det var en hel vecka kvar tills den skulle vara inne. Eftersom vädret var si och så idag så bestämde jag mig för att göra min del snabbt och lägga in på forumet. Det tog sin lilla tid och krävde både en och två hjärnceller.
Nu känns det i allafall lättare i stressenerverna och jag kan lugnt vänta in de andras bidrag för att sedan kommentera när det behövs. Jag ska ju med styrelsen till Uppsala och jobba hårt i två dagar, så tiden är knapp.... men och andra sidan så blir jag ju HEL-ledig torsdag och fredag! (om man inte räknar med att storhandlingen bör göras någon dag)
Lillsnutten har magsjuka så nu törs jag inte visa mig där på några dagar.. Jag får väl vänta till tisdag (om ingen annan i det huset blir sjuka innan dess). Tänk, att man blir så kramsugen bara av att veta att man inte kan gå dit..............
Nu känns det också som om man borde göra något radikalt för sin kropp och kondition.....jag borde verkligen ta mig i kragen och börja röra på mig. kanske skulle starta WII? Då slipper ju folk se mig rulta runt och höra min andfåddhet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar