fredag 5 mars 2010

Fyrishov

Åkte buss till fyrishov och fick byta i Läby. Trevligt sällskap av en gammal kompis till Jonatan på bussen. Han såg till att jag klev av på rätt ställe. Jag var tidig och drog i mig en liten macka och skulle läsa ett tag tänkte jag, men då kom hon massörskan och sa att det bara var att kliva in. 25 minuters massage gick i rasande fart och var stundtals riktigt skönt. Sedan läste jag en stund till innan jag la mig i bubbelpoolen. Sedan droppade de in, arbetskamraterna en efter en. Det slutade med att jag legat där i 4 timmar! Kanske inte rekommenderas?
Sedan var tacobuffé i restaurangen på Fyrishov. Det skulle bli gott. Där kom vi 8 stycken tjejer uppsnofsade och satte oss till bords. Vad får vi syn på?????
En massa halvnakna karlar i blöta badbrallor och kvinnor i bikini och baddräkt, ungar som slickar på sleven till cheddarosten! VAD i`????? Jag var tvungen att fråga personalen om vad som hände egentligen och hon svarade så glatt: Ja, men de är på den ena sidan och ni på den andra. Jaha? Men vi tar ju mat på samma buffé, det betyder att jag har den där håriga bringan rätt över buffébordet när jag tar mat. Hur fräscht är det????
Jag som lärt mina barn att även om vi är på badstranden så tar man på sig en tröja om man ska fika på caféet!!!!!
Jag rekommenderar INTE restaurangen på Fyrishov en fredag kväll. Jag kommer inte att äta där fler gånger. Då äter jag hellre sushi fast jag är allergisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar