torsdag 25 mars 2010

Vinnaren för attitydtävlingen är.....

JAG! Ha ha haaaa
Tänk hur det kan bli ändå.....
Det finns de som är rädda för allt nytt, som har en attityd som säger NEJ till allt som "verkar töntigt" och inte är som det brukar.
Men
Ni som känner mig vet ju att jag inte ger mig så lätt.
Nej, jag har lyckats vända några negativa attityder till positiva idag och det gör mig så glad!
Trots träningsvärk runt hela bäckenet och rumpan så dansade jag "byxorna" av dem! Och de ville göra om det! Det ni!
Så nu hoppas jag att någon lärt sig ett och annat idag...som att inte rynka näsan åt något man inte vet något om, för tänk om.......
Jag har också varit på en föreläsning om dansterapi idag. Intressant, trots att jag visste mycket omd et redan , men fick även höra om ett projekt de gjort på ungdomar i Uppsala och Stockholm, intressant.
Yes of course! Så klart att det var workshop efteråt med lite dans! Kul som bara den. Skulle inte hinna med kvart i 5 tåget så jag var helt enkelt tvungen att kika in på Gina Tricot och inhandlade 3 tröjor för 147kr..... nästan som Ullared.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar