tisdag 2 mars 2010

Shit!

Var den elaka läraren med piskan idag. Ingen kom undan, det var bara och jobba på! Men jag tror att alla var glada och nöjda efter sin insats i alla fall. Skulle till tandläkaren idag efter 7 år! Kan någon förklara för mig hur man kan glömma bort och gå till tandläkaren i sju år???? Jag är ju verkligen inte ens rädd för honom!
Jag frågade tandläkaren också och han kunde inte förstå varför jag inte fått en kallelse, men det blev tydligen något fel när tandisen slog igen i Örbyhus. Jaja, var lite nervös för bedömningen, men det gick bra. Hade bra tänder, inga hål och knappt någon tandsten. Tandläkaren var väldigt nöjd över resultatet trots att ingen tittat i min mun på så lång tid. Tog faktiskt tandförsäkringen för säkerhets skull (ha ha)Det bidde idel 0:or och en femtilapp i månaden har man ju råd med. För tänk, om det händer igen, att en tand går sönder, då slipper man betala 1600!.
Tog en rask promenad till veckans samtal som avlöpte skapligt. Tog lite tid dock och var inte hemma förrän sex och hade klara förhoppningar om att ta mig till yogan (hade tänkt att stanna i Tierp först) men men efter lite makaronisoppa i magen så fick jag ont i orken...............men nu ångrar jag mig!!!! Det hade ju varit nyttigt med lite rörelse, stabilitet och avslappning...... Får väl ta ett qui gong pass i stället....kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar